KLACHTENREGELING

Niet tevreden?
Heeft u een verbeterpunt? Laat het weten!

Uw zorgverlener is aangesloten bij de dienstverlening van Erisietsmisgegaan.nl

Overal waar zorgverleners iedere dag gedreven hun werk uitvoeren kan er iets misgaan. Dat is vervelend. De kunst is om zo snel mogelijk een oplossing te vinden en het vertrouwen wederzijds te herstellen.

U bent niet tevreden over de geleverde dienstverlening. Wat kunt u doen?

  • Bespreek uw onvrede met uw dienstverlener of vertrouwenspersoon
  • Meld uw onvrede via https://erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden/
  • U kunt ook bellen voor onafhankelijk advies: 035 203 1585
  • Alle informatie vindt u op Erisietsmisgegaan.nl

De klachten- en geschillenregeling van Erisietsmisgegaan.nl

  • Wordt ondersteund door de Consumentenbond
  • Omvat ook toegang tot een onafhankelijke geschillencommissie, erkend door het ministerie van VWS (onder nummer CIBG/EGi 27349.2)
  • Voldoet aan de eisen van de Wet Kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz)

https://erisietsmisgegaan.nl/onvredemelden

 

Edwin Achterberg